ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΔΙΚΤΥΩΝ & Η/Υ
Σχεδιασμός Συστημάτων και Δικτύου
- Ένας άνθρωπος επαφής για όλες τις ανάγκες του φορέα κατά τη διαδικασία σχεδιασμού
- Τακτικές κλήσεις συνδιάσκεψης με τους βασικούς χρήστες
- Επιτόπου συνεδριάσεις, όταν κρίνονται απαραίτητες
- Συγκρίσεις τεχνολογικών προϊόντων
- RFP ανάπτυξη και εποπτεία της διαδικασίας προσφορών για λύσεις πληροφορικής
- Επανεξέταση προσφορών υλικού εξασφαλίζοντας ότι πληρούν τις προϋποθέσεις για την συμφωνηθέντα λύση


Υποστήριξη Δικτύων – Διαχείριση – Συντήρηση
Όταν ανακύπτουν προβλήματα, η πολυετή εμπειρία μας στο χώρο και οι δοκιμασμένες διαδικασίες και τεχνολογίες, μας βοηθούν να τα διορθώσουμε στο μικρότερο δυνατό χρόνο.
Απομακρυσμένη Βοήθεια
Το προσωπικό μας μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης μπορεί να διαχειριστεί όλες τις θέσεις εργασίας, τους διακομιστές, και δρομολογητές σας και να αυτοματοποιήσει τις καθημερινές διεργασίες που διέπουν το δίκτυό σας, ώστε να επιτρέψει την άμεση επέμβαση και τη καλύτερη και βέλτιστη λειτουργία τους.
Η προληπτική συντήρηση μπορεί να αναγνωρίσει πιθανά προβλήματα, τα οποία στη συνέχεια εξετάζονται ταχύτατα από πιστοποιημένους μηχανικούς και τεχνικούς μας – 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο.


Συμβουλευτικές Υπηρεσίες στο Χώρο σας
Η εταιρεία μας μπορεί να σας συμβουλεύσει σχετικά με τους τρόπους που θα μπορούσατε να εξοικονομήσετε χρήματα σε υλικό, λογισμικό και διαδικασίες, καθώς και τις καλύτερες επιλογές για την επένδυσή σας.
Έχουμε μετατρέψει σε τεχνογνωσία τις καλύτερες και πιο σύγχρονες τεχνολογίες της εποχής μας.
Προσφερόμενες Υπηρεσίες
Αντιμετώπιση και επιδιόρθωση προβλημάτων
Περιοδικές εκθέσεις βιωσιμότητας του δικτύου
Έλεγχος των server και βελτιστοποίησή τους
Εγκατάσταση ενημερώσεων ασφαλείας/λογισμικού σε σταθμούς εργασίας και διακομιστές
Προστασία από SPAM, Backup σταθμών εργασίας, Backup server
Απεριόριστη επιτόπου και απομακρυσμένη υποστήριξη για τη συντήρηση, βελτιστοποίηση του δικτύου σας ώστε να λειτουργεί σε μια σταθερή κατάσταση
Επισκευές Υπολογιστών
- Εγκατάσταση λειτουργικού συστήματος (Windows, MacOS, Linux).
- Εγκατάσταση εφαρμογών και παραμετροποίηση τους.
- Έλεγχος σωστής λειτουργίας.
- Έλεγχος και απόρριψη ιών, malware, spyware
- Εγκατάσταση, αναβάθμιση και αντικατάσταση υλιστικού (Hardware)
- Λήψη (BackUp) και επαναφορά (Restore) δεδομένων
To service για τους υπολογιστές ή laptop καθώς και οποιαδήποτε επιπλέον εργασία αφορά και επαγγελματικούς χώρους ή υπολογιστές που βρίσκονται σε δίκτυο με εξυπηρετητές (servers).
Επισκευή και Συντήρηση Server
- Περιβάλλον Windows
- Εγκατάσταση ελεγκτή τομέα (Domain controller)
- Εγκατάσταση και διαχείριση ενεργού καταλόγου (Αctive Directory)
- Εγκατάσταση πρόσθετων ρόλων εξυπηρετητών όπως (File, Print, Application, Mail, DNS, DHCP, Terminal, Web Server(IIS, Apache))
- Ρύθμιση παραμέτρων δικτύου
- Διαδικασίες αυτοματοποιημένης λήψης δεδομένων (Backup)
- Παραμετροποίηση πολιτικών ασφαλείας (Local ή Domain security policies)
Περιβάλλον Linux
- Εγκατάσταση εικονικών μηχανών (Virtual Machines) σε KVM
- Εγκατάσταση λειτουργικών και παραμετροποίηση του (CentOS, UBUNTU)
- Εγκατάσταση πρόσθετων ρόλων FTP (VSFTP), Mail Server (Zimbra), Web Server (Apache,Nginx), Firewall (pfsense), Βάσεις δεδομένων (MySQL, MariaDB)
- Ρύθμιση & ασφάλιση δικτύου
- Εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος λήψης αντιγράφων (Backup) με FreeNAS
- Απομακρυσμένη διαχείρηση (VNC Server – client)
Πρόσθετες Υπηρεσίες
- Εγκατάσταση εκτυπωτών, σαρωτών, πολυμηχανημάτων (printers, scanners, multifunction)
- Ρύθμιση & παραμετροποίηση εφαρμογών σε κινητές συσκευές (mail, cloud apps σε κινητά τηλέφωνα & tablets iphone, ipad, android)
Συμβόλαια Τεχνικής Υποστήριξης
Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, οι servers καθώς και όλα τα περιφερειακά που περιλαμβάνει ένα δίκτυο αποτελούν απαραίτητο εργαλείο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Τα προβλήματα όμως που παρουσιάζονται είναι αρκετά και μπορούν να παλινδρομήσουν την ροή της εργασίας για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.
Η εταιρεία μας προσφέρει HYPERLINK Συμβόλαια Τεχνικής Υποστήριξης για κάθε είδους επιχείρηση, τα οποία προσαρμόζονται στις ανάγκες σας.

Τρόποι Τεχνικής Υποστήριξης
Δια τηλεφώνου
Απομακρυσμένη υποστήριξη (remote support)
Υποστήριξη στην έδρα σας
Προτείνουμε τις απαιτούμενες ώρες υποστήριξης με βάση την υποδομή της εταιρίας και τον αριθμό των χρηστών και αναγκών.
Οι κυριότερες υπηρεσίες που παρέχουμε:
Υποστήριξη servers
Εγκαταστάσεις λογισμικού
Αναβαθμίσεις υπολογιστών και εγκαταστάσεις περιφερειακών συσκευών
Διαχείριση εκτυπωτών/scanners κλπ
Antivirus checks / configurations
Υποστήριξη και εκπαίδευση χρηστών
Διαδικασίες αυτόματης ενημέρωσης λογισμικού
Ο πελάτης ενημερώνει για το πρόβλημα που παρουσιάζεται τηλεφωνικά. Η κλήση εισάγεται στο πρόγραμμα των τεχνικών σύμφωνα με την ώρα της κλήσης αλλά και την αμεσότητα που ζητήθηκε.
Κατά την επίσκεψη, ο τεχνικός κάνει μία πρώτη εκτίμηση βλάβης, χρόνου και κόστους επισκευής, ενημερώνει τον πελάτη και αρχίζει την επίλυση του προβλήματος.
Διεύθυνση
(Περιοχή Τρίγωνο - Απέναντι
από το Super Market Σκλαβενίτη)
Άρτα
Τηλέφωνα
Ώρες Λειτουργίας
Δ-Π: 8πμ - 8μμ
Σ-Κ: Κλειστά